19.09.2011

güz

"ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi seninle göz göze gelmek!"

ağır laf..

bugün yine her pazartesi olduğu gibi iş bırakma sendromundaydım.aslında iş bırakma değil de mesleği bırakma..saat 3 gibi düzeldim. hep böyle oluyor, bir iki motive edici şey yapıyorum, ya da laf duyuyorum, hemen geçiyor.. ama bu, benim bu mesleği uzun vadede yapmayacağım gerçeğini değiştirmiyor. bu konuyu hallettim, tamam, şüphe yok.. ama asıl sorunun da hala cevabı yok..ne yapacağım? ne demiş orhan veli, "akşam olmuş güneş batmış, içmeyip de ne halt edeceksin" eyvallah yaparım bunu üstadım ama bugün yaparım yarın yaparım, aslında her gün de yaparım, hiç problem değil ama güneşi batırana kadar ne yapacağız?

ne diyorduk, intihar girişimi, göz göze gelmek falan..

ağır laf..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder