18.09.2011

mevhum

bir doğum gününü daha geride bırakmak üzereyiz. toplamda 27 adet bıraktım geride, bi 15 tanesini falan hatırlıyorumdur ama.aslında  hala içindeyim o günün ama bi pazar günü ne kadar güzel bir şey gelebilir ki başıma?bitti sayıyorum onun için.

çalışan insan doğum gününü de çalışma günlerine göre ayarlıyor. ben dün kutladım onun için. "kutladım". aman ne kutlama, önce livanede biraz ucuzundan bira içip barcelona maçını izlemece, sonra kadıköydeki ilk canlı müzik deneyimimi yapıp woodstock'a gitmece..bunları bir de tek başına yapmaca..hüzünlenmece. yeni bir manasız yaşın başladığına şaşırmamaca, artık isyan etmemece.

keyifsiz olunca insan birileriyle dışarı çıkmak istemiyor, yani ben öyle yapıyorum en azından.fazla konuşmayan keyifsiz halim hep rahatsız ediyor insanları, sürekli sorular, nooldu, neyin var, senin kesin bir şeyin var falan filan..öyle durumlarda kimseyi görmüyorum, tek başıma takılıyorum, dün de onlardan biriydi işte, biraz hayal kurdum, bolca bira içtim, mutlu insanlara imrendim, taksiciyle pazarlık yaptım, her zamanki günlerden oldu yani..saat tam 12'yi geçince sevdiceklerimiz mevcutken gelen mesajlar geldi aklıma, daha sonra akşam saatlerine kaydı o doğum günü mesajları, zamanla da kaybolacaklar zaten..

öyleyse kendime bir şarkı armağan ediyorum, hadi bakalım..

http://www.youtube.com/watch?v=9sVBM1nXBa8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder